Financijska revizija Općine Krnjak za 2019. god.
Državni ured za reviziju, Područni ured Karlovac, obavio je na temelju odredbi članaka 19. i 21. Zakona o Državnom uredu za reviziju („Narodne novine“, broj 25/19.) financijsku reviziju Općine Krnjak za 2019. godinu.
Postupci revizije provedeni su od 31. kolovoza 2020. godine do 26. siječnja 2021. godine.
Predmet revizije bili su godišnji financijski izvještaji i to: Izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima, Bilanca, Izvještaj o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obaveza, Izvještaj o rashodima prema funkcijskoj klasifikaciji, Izvještaj o obvezama te Bilješke uz financijske izvještaje. Osim godišnjih financijskih izvještaja, predmet revizije bila je usklađenost poslovanja Općine sa zakonima, drugim propisima i unutarnjim aktima koji imaju značajan utjecaj na poslovanje. Revizijom usklađenosti poslovanja obuhvaćena su sljedeća područja: djelokrug i unutarnje ustrojstvo, planiranje i izvršenje proračuna, prihodi i primici, rashodi i izdaci, imovina, obveze i javna nabava.
O financijskim izvještajima i usklađenosti poslovanja izražena su bezuvjetna mišljenja što znači da su financijski izvještaji Općine za 2019. godinu sastavljeni u svim značajnim odrednicama u skladu s odredbama Zakona o proračunu, a poslovanje Općine je obavljano u skladu sa zakonima, drugim propisima i unutarnjim aktima.
Važno je naznačiti kako je ovo prvo bezuvjetno mišljenje revizije na financijske izvještaje i poslovanje Općine Krnjak jer je mišljenje temeljem obavljene revizije 2010. godine bilo uvjetno.
Adresa :
OPĆINA KRNJAK
Krnjak 5,
47 242 Krnjak
OIB: 71767746351
Kontakt :
Email: [email protected]
Tel.: 047/727-002
Fax: 047/727-001
OIB: 71767746351
IBAN broj:
HR 26 2402006 1821600002