Financijska revizija Općine Krnjak za 2019. god.

Jan 29, 2021

Državni ured za reviziju, Područni ured Karlovac, obavio je na temelju odredbi članaka 19. i 21. Zakona o Državnom uredu za reviziju („Narodne novine“, broj 25/19.) financijsku  reviziju Općine Krnjak za 2019. godinu.

Postupci revizije provedeni su od 31. kolovoza 2020. godine do 26. siječnja 2021. godine.

Predmet revizije bili su godišnji financijski izvještaji i to: Izvještaj o prihodima i rashodima, primicima i izdacima, Bilanca, Izvještaj o promjenama u vrijednosti i obujmu imovine i obaveza, Izvještaj o rashodima prema funkcijskoj klasifikaciji, Izvještaj o obvezama te Bilješke uz financijske izvještaje. Osim godišnjih financijskih izvještaja, predmet revizije bila je usklađenost poslovanja Općine sa zakonima, drugim propisima i unutarnjim aktima koji imaju značajan utjecaj na poslovanje. Revizijom usklađenosti poslovanja obuhvaćena su sljedeća područja: djelokrug i unutarnje ustrojstvo, planiranje i izvršenje proračuna, prihodi i primici, rashodi i izdaci, imovina, obveze i javna nabava.

O financijskim izvještajima i usklađenosti poslovanja izražena su bezuvjetna mišljenja što znači da su financijski izvještaji Općine za 2019. godinu sastavljeni u svim značajnim odrednicama u skladu s odredbama Zakona o proračunu, a poslovanje Općine je obavljano u skladu sa zakonima, drugim propisima i unutarnjim aktima.

Važno je naznačiti kako je ovo prvo bezuvjetno mišljenje revizije na financijske izvještaje i poslovanje Općine Krnjak jer je mišljenje temeljem obavljene revizije 2010. godine bilo uvjetno.

Adresa :

OPĆINA KRNJAK
Krnjak 5,

47 242 Krnjak

OIB: 71767746351

Kontakt :

Email: [email protected]
Tel.: 047/727-002
Fax: 047/727-001

OIB: 71767746351

IBAN broj:
HR 26 2402006 1821600002

Shares
Share This
Skip to content